Қауіпсіздік

Балалардың денсаулығын сақтау және олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету – «Тұран» Лицейі» мектебінің басымдықтарының бірі.

Аумақ қоршалып, қорғалады. Мектеп аумағына рұқсатсыз кіруге және одан шығуға жол берілмейді.

Ғимараттар мен аумақтар бейнекамералармен жабдықталған және күзет пен әкімшіліктің бақылауында болады.

Эпидемиологиялық жағдайға байланысты санитарлық талаптардың орындалуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасалды:

 

— оқу топтары 15 оқушыдан тұрады;

— үстелдер арасындағы қашықтық-1,5 м., жеке үстелдер;

— ғимараттардың кіреберістері дезинфекциялық тоннельдермен және кілемшелермен жабдықталған. Шығу жолы бөлек орналасқан;

— кіру кезінде және күн ішінде температураны өлшеу үшін байланыссыз термометрлер қолданылады;

— сыныптарды және жалпы пайдалану орындарын дезинфекциялау құралдарымен өңдеу, кварцтау және желдету арқылы уақтылы ылғалды жинау үшін жағдайлар жасалған;

— санитайзерлер орнатылған;

— ауыз су режимі қамтамасыз етілді;

— оқушылар мен мұғалімдер жеке қорғану құралдарымен жабдықталады.

Жылы кезеңде сабақтардың бір бөлігі мектеп аумағында арнайы жабдықталған алаңдарда өткізіледі.

Сондай-ақ, «Тау-Тұран» білім беру-сауықтыру кешеніне кезекші топтардың сапарлары өткізіледі, онда сабақтардан басқа тренингтер мен басқа да бос уақыт іс-шаралары ұйымдастырылады.

Ата-аналары онлайн оқытуды таңдаған оқушылар үшін оқу процесі қашықтықтан ұйымдастырылған. Ол үшін барлық кабинеттер бейнекамералармен жабдықталған. Балалар кесте бойынша қосылады және сабаққа қашықтан қатысады.

 

Бүкіл сынып қашықтықтан оқыту жағдайында сабақтар бейнеконференция ретінде өткізіледі.

 

Онлайн оқыту GoogleКласс платформасында жүргізіледі.

Психологиялық-медициналық-педагогикалық қызметке төрт педагог-психолог, логопед, дәрігер және медбике кіреді.

 

Әр сыныпқа мұғалім-психолог тағайындалады, ол білім беру процесінің барлық қатысушылары үшін қолайлы психологиялық ахуал құруға, әр баланың бейімділігі мен қабілеттерін анықтауға және оның дамуының жеке траекториясын құруға қатысуға көмектеседі. Осы мақсатта ол келесі міндеттерді шешеді:

 

— жеке және топтық диагностикалық және түзету іс-шараларын, консультациялар мен тренингтер өткізеді;

— сабаққа қатысады және мұғалімнің оқушылармен өзара әрекеттесу сапасын, сондай-ақ балалар арасындағы тұлғааралық қарым-қатынасты талдайды;

— қажет болған жағдайда ата-аналарға кеңес береді;

— ағартушылық қызметпен, психология саласындағы педагогтардың біліктілігін арттыру мәселелерімен және т. б. айналысады.

Логопед оқу және жазу бұзылыстарын түзетумен, сондай-ақ кіші мектеп оқушыларында сөйлеу патологиясының ең көп таралған түрлері болып табылатын осы бұзылулардың алдын алумен айналысады. Сөйлеу терапиясының әсері байланысты сөйлеуді дамытуға; айтылымды түзетуге; сөздікті жинақтау мен жетілдіруге; сөйлеу есту қабілетін, сөйлеудің грамматикалық жағын және артикуляциялық моториканы дамытуға; сөзжасам және сөзжасам дағдыларын үйретуге бағытталған. Оның назарында психикалық процестерді дамыту (назар, есте сақтау, қабылдау, ойлау), сондай-ақ қарапайым оқу дағдыларын қалыптастыру (мұғалімді мұқият тыңдай білу, тапсырманы мақсатты және мұқият орындау, өз жұмысының нәтижесін барабар бағалау және қателерді түзету).

 

Дәрігер оқушыларға шұғыл және жедел медициналық көмек көрсетеді; оқушыларды профилактикалық тексеруді, ЖРВИ профилактикасын жүргізеді; Ұлттық егу күнтізбесіне сүйене отырып иммундауды жүргізеді (ата-аналармен келісім бойынша); денсаулығына шағымданған оқушыларға көмек көрсетеді; ата-аналармен жұмыс істейді (медициналық карталардан үзінділер, жоспарланған егулер мен тексерулер туралы хабарлау); денсаулық жағдайы бойынша емтихандардан босату қажет оқушыларды анықтайды. Сонымен қатар, әртүрлі профильдегі мамандардың балаларды профилактикалық тексеруін ұйымдастырады; психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумдарды дайындауға қатысады; санитарлық-эпидемиологиялық талаптардың сақталуын бақылайды; мектеп асханасында ас мәзіріне, азық-түлік пен олардан дайындалған тағамдардың сапасына мониторинг жүргізеді.

 

Медбике жедел медициналық көмек көрсетеді; дәрігерге ата-аналармен жұмыс істеуге көмектеседі; профилактикалық тексерулер жүргізуге; егулерді дәрігердің бақылауымен және қатысуымен жүргізеді; дәрі-дәрмектерді талаптарға сәйкес сақтайды; мектеп асханасында тамақтануды ұйымдастыруды және мектепте санитарлық-эпидемиологиялық талаптардың сақталуын бақылайды.